1. Необходима ли ми е регистрация за да направя поръчка в сайта?
Не, регистрацията не е задължителна. Чрез регистрацията можете да следите по-лесно своите поръчки.

2. Как мога да направя поръчка?
Поръчката си можете да направите чрез онлайн платформата ни или по телефон и имейл.

3. Какви са начините на плащане?
Плащането се извършва чрез наложен платеж при доставка на стоката.

4. Какви са начините на доставка?
Доставката може да се извърши чрез автомобил на фирмата ни, в зависимост дали обхващаме желаният район за доставка, или чрез куриерски фирми Еконт, Спиди и Транспрес. Относно цената на доставка можете да прочетете в меню ДОСТАВКА.

5. Какъв е срокът за доставка?
Срокът за доставка е 1-5 дни.

6. За чия сметка са транспортните разходи при връщане или замяна на стока?
Транспортните разходи са за сметка на купувачът. Ако при доставка е установена объркана стока, тогава транспортните разходи за връщане и замяна ще бъдат за наша сметка.

7.Какъв е срокът в който мога да върна дадена стока?
В 14 дневен срок от получаването можете да върнете дадена стока. Тя трябва да е с не нарушен търговски вид. Транспортните разходи са за сметка на клиента.

8.По какъв начин става възстановяването на сумата, заплатена за върнат продукт?
Възстановяването на сумите става единствено по банков път.

9.Мога ли да правя промени по поръчката си?
Промени по поръчките не са желателни, но ако корекциите са необходими, задължително се свържете с нас по телефона. Стига да не сме стигнали до финализирането и изпращането й, ще направим промяната.

10.Мога ли да анулирам дадена поръчка?
След направена поръчка наш служител ще се свърже с Вас за потвърждението й. Отказването на дадена поръчка може да се случи при условие, че вече стоката не е подготвена и изпратена чрез куриер или наш автомобил.